Betalen
Welke Betaalwijzen zijn er?
IDEAL
Met iDEAL kunt u veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw eigen vertrouwde internet betaalomgeving op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
iDEAL is:
- Vertrouwd, veilig en gemakkelijk;
- Wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken;
- Controle en overzicht op de betaling;
- De betaling wordt direct door ons ontvangen, waardoor een bestelling sneller wordt verwerkt.
Hoe werkt iDEAL?
Bij het afrekenen van uw bestelling bij Vloerengoedkoop kunt u kiezen voor iDEAL. Selecteer dan iDEAL als betaalmethode en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en Vloerengoedkoop wordt geïnformeerd dat de bestelling succesvol is betaald.
Zijn er kosten verbonden aan een online iDEAL betaling?
Nee hiervoor zijn er geen kosten voor en kunt u veilig en vertrouwd gratis met IDEAL betalen.
Pin/ Contant
Bestellingen in de showroom of online bestellingen waarbij u heeft gekozen om uw bestelling af te halen in onze showroom te Pijnacker kunnen ter plaatse per pin of contant worden afgerekend.
Vooruitbetalingen via overboeking
Wilt u de bestelde artikelen vooraf over maken dan mag dit ook houdt u alleen rekening mee dat wanneer wij uw betaling volledig hebben ontvangen, beginnen wij met de verwerking van de bestelling. Bij uw bestelling ontvangt u per mail van ons een orderbevestiging formulier met onze bankgegevens. Deze kunt u gebruiken om de overboeking te doen vermeld altijd het ordernummer. Wanneer u geen orderbevestiging heeft ontvangen, neemt u contact op met klantenservice voor een kopie van de factuur.
Creditcard
Betalen met uw creditcard kunt via onze website met zowel VISA, Mastercard als Maestro betalen. Betalen met uw creditcard doet u veilig, vertrouwd en erg makkelijk bij ons. Het enige dat u hoeft te doen is uw kaartgegevens in te vullen en de betaling te autoriseren. Na het invullen van uw creditcardgegevens vindt er een autorisatie plaats waarna de betaling wordt verwerkt. Voor betalingen per creditcard hanteren wij geen toeslag op uw bestelling. Vanaf € 450,- wordt uw bestelling gratis verzonden.
PayPal
U kunt bij ons online bestellingen betalen via PayPal dit is namelijk een tussenschakel bij online betalingen. Het is een makkelijke, veilige manier om online aankopen te betalen. De reden dat het gebruik hiervan zo veilig is, is dat je je geld bij oplichting altijd terugkrijgt. Een zekerheid die je vaak bij andere betaalmethodes niet hebt.
Rembours (+ €20,00)
Zijn er kosten verbonden aan een Rembourslevering?
Ja, de Vloerengoedkoop berekend €20,00 rembourskosten als u kiest voor te betalen bij afleveren. De rembourskosten (+ €20,00) worden direct toegevoegd en zichtbaar als u "rembours" als betaalmethode kiest op de betaalpagina. Let op! Bij alle rembours leveringen is pinnen niet mogelijk omdat er geen pinapparaten aanwezig zijn bij de chauffeurs dit is i.v.m. externe bezorgdiensten/transporteurs. Bij rembours leveringen dient u dus altijd contant en gepast te betalen.
Klarna achteraf betalen
Je kunt bij de Vloerengoedkoop ook online bestellingen betalen met Klarna. Je betaalt je bestelling dan na levering aan Klarna. Je gaat een betalingsverplichting aan met Klarnaals je op deze manier betaalt. Voor meer informatie lees je eerst de algemene voorwaarden van Klarna.
Vloerengoedkoop hanteert een maximum voor betalen met Klarna van €750,-
Bankcontact
De Vloerengoedkoop levert ook artikelen aan klanten woon achtend in België. Voor onze Belgische buren kan er via bankcontact bestellingen worden voldaan. Alle betalingen zijn gegarandeerd en worden direct bevestigd dor middel van een bevestiging met een factuur.
Betaling niet gelukt of verwerkt
Helaas kan het voorkomen dat uw betaling niet goed is verwerkt. Helaas betekent dit dat uw bestelling niet verwerkt en verzonden zal worden. Onze klantenservice neemt contact met u op bij een betaling welke niet is gelukt. We proberen alle geplande zendingen vooraf te contacteren indien een betaling niet aanwezig is.
Ik heb een online betaling gedaan, hoe weet ik of de betaling goed is gegaan? Na elke online betaling krijgt u direct na per mail de factuur van uw bestelling. Heeft u het vermoeden dat uw betaling niet goed verwerkt is? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Kortingscode
De Vloerengoedkoop voert regelmatig acties met korting prijzen op producten middels een kortingscode welke u kunt vinden via de mail, social media en/of een banner op onze website. Deze code kunt u bij het afrekenen invoeren in de daarvoor bestemde kortingscode regel. Indien de code niet werkt neemt u dan contact op met onze klantenservice.