Visgraat Ovale Eettafel Eiken 210 cm x 110 cm breed met zwart onderstel metaal

Upgrade jouw eetruimte met onze prachtige ovale eikenhouten eettafel, met een afmeting van 210cm in lengte en 110cm in breedte. Deze ruime tafel biedt voldoende plaats voor familie en vrienden om samen te genieten van heerlijke maaltijden en gezellige momenten.De eettafel is vakkundig afgewerkt met 6 lagen skyltlak, wat het eikenhout een prachtige glans en optimale bescherming biedt. Deze hoogwaardige afwerking zorgt ervoor dat de natuurlijke schoonheid van het eikenhout behouden blijft, terwijl het tegelijkertijd gemakkelijk te onderhouden is.Het ovale ontwerp voegt een vleugje verfijning toe aan jouw interieur, terwijl de natuurlijke houtnerf en warme tinten een gezellige en uitnodigende sfeer creëren.De tafel wordt geleverd inclusief een stevig zwart metalen matrix onderstel, dat een modern en industrieel accent toevoegt aan het geheel. Het onderstel is zwart gecoat, wat zorgt voor duurzaamheid en een stijlvolle uitstraling.Met een hoogte van 75cm biedt deze eettafel een comfortabele eetervaring. Of het nu gaat om dagelijkse maaltijden, feestelijke diners of gezellige spelletjesavonden, deze tafel is de perfecte aanvulling op jouw eetruimte.Upgrade jouw interieur met de Visgraat Eiken Ovale Eettafel. Geniet van hoogwaardige materialen, vakmanschap en stijl, terwijl je tegelijkertijd profiteert van een prachtige afwerking en duurzaamheid. Creëer een gastvrije en elegante eetervaring voor jou en jouw dierbaren.

Artikelnummer 2023V210
Lengte 210 cm
Breedte 110 cm
Dikte 4 cm