Ronde Salontafel Eiken visgraat diameter 75cm

Upgrade jouw woonkamer met onze prachtige ronde salontafel van echt eikenhout. Deze tafel is met zorg vervaardigd uit hoogwaardig eikenhout en biedt een tijdloze en natuurlijke uitstraling aan jouw interieur. De salontafel is afgewerkt met 6 lagen skyltlak, waardoor het hout optimaal beschermd is tegen dagelijkse slijtage en vlekken. Deze hoogwaardige afwerking zorgt ervoor dat de natuurlijke schoonheid van het eikenhout behouden blijft, terwijl het tegelijkertijd gemakkelijk te onderhouden is. Met een diameter van 75cm is deze salontafel perfect voor gezellige koffiemomenten, het presenteren van hapjes en drankjes, of het plaatsen van decoratieve items. De tafel heeft een dikte van 5cm en een hoogte van 45cm, waardoor het een stevige en stabiele basis biedt. Het zwarte metalen matrix onderstel voegt een eigentijds en industrieel tintje toe aan het geheel, terwijl het tegelijkertijd voor stabiliteit en duurzaamheid zorgt. Geniet van de perfecte combinatie van stijl, functionaliteit en hoogwaardige materialen met de Round Oak Herringbone Coffee Table. Upgrade jouw woonkamer en creëer een warme en uitnodigende sfeer.

Artikelnummer 2023V75
Lengte 75 cm