Lobadur

Lobadur 2K Invisible Protect AT 5 kg

Ultieme bescherming zonder dat je er iets van zietLOBADUR® 2K InvisibleProtect A.T. staat voor de nieuwste generatie hout- en parketafwerking en combineert de kracht plus het onderhoudsgemak van een watergedragen lak met de uitstraling van een olievloer. SupersnelIn slechts twee lagen is de vloer extreem beschermd tegen krassen, chemicaliën en slijtage. Er is zelfs geen primer meer nodig. Dat scheelt tijd. En geld.OnzichtbaarDe bijzondere mix van hoogwaardige ingrediënten voorkomt een zichtbare film op de vloer en beschermt de oorspronkelijke kleurintensiteit.LOBADUR® 2K Invisible-Protect A.T. behoudt dát wat de vloer zo mooi maakt: de charme en de robuuste uitstraling van onbehandeld hout.UniekEen geweldige eigenschap van LOBADUR® 2K InvisibleProtect A.T. is dat het een ultramat effect creëert, zonder dat er na ingebruikname van de vloer strepen of glansplekken ontstaan. Daarnaast is dit product uitermate geschikt voor gebruik in huis en op vloeren met een zeer zware belasting.

Artikelnummer 77011
Merk Lobadur