Unifloor
Bekijk impressie
Mail mij bij een prijs wijziging
Scherpste prijs? Vraag hem aan! 06-16816155 Vloerengoedkoop

Hardboard plaat 3,2 mm 61 x 122 cm

Product omschrijving

De 3.2mm dikke hardboardplaat is een veelzijdige en duurzame optie voor verschillende toepassingen. Deze hoogwaardige hardboardplaat is ontworpen om kracht, stabiliteit en een glad oppervlak te bieden voor uw projecten. Met zijn 3.2mm dikte is deze hardboardplaat stevig en toch flexibel genoeg om gemakkelijk te bewerken en te vormen naar uw behoeften. Het is ideaal voor interieur- en exterieurtoepassingen, zoals wandbekleding, meubels, vloeren, bekistingen en hobbyprojecten. De gladde afwerking van de hardboardplaat zorgt voor een uitstekend oppervlak voor het aanbrengen van verf, lak, lijm en andere afwerkingen. Hierdoor kunt u uw creatieve ideeën tot leven brengen en een professionele afwerking bereiken. Deze hardboardplaat is gemaakt van samengeperste houtvezels, wat zorgt voor een stevig en duurzaam materiaal dat bestand is tegen buigen, kromtrekken en barsten. Het is ook milieuvriendelijk, omdat het wordt geproduceerd uit gerecyclede materialen. Of u nu een doe-het-zelver bent of een professional, de 3.2mm dikke hardboardplaat biedt een betrouwbare basis voor uw projecten. Voeg het toe aan uw materiaallijst en geniet van de veelzijdigheid en duurzaamheid die het biedt.

Productspecificaties

Artikelnummer 86649
EAN 8718262003708
Inhoud m2 per pak 0.7442
Lengte 122 cm
Breedte 61 cm
Dikte 3.2 mm
Geschikt voor ondergrond Houten bouwvloer, Spaanplaat
Vloer type Platen
Model Platen
Merk Unifloor
Eigenschappen Hardboard plaat, Voor het leggen van parketvloeren
Geschikt voor ondergrond Houten bouwvloer, Spaanplaat
Legwijze Zwevend
Wamte weerstand 0.057 m2K/W
Projectvloer geschikt
Levertijd 2-4 Werkdagen
Toepassing PVC stroken (klik), Verend vinyl (los), Tapis 6 mm
Geschikt voor binnen/buiten Binnen

Reviews

Wat zeggen anderen over dit product?

Ondervloeren - Hardboard-plaat-3,2mm
0 reviews