PPC
Bekijk impressie
Mail mij bij een prijs wijziging
Scherpste prijs? Vraag hem aan! 06-16816155 Vloerengoedkoop

Eiken mozaïek ondervloer 8mm Rustiek

Product omschrijving

Verrijk de prestaties en esthetiek van uw vloer met onze hoogwaardige 8mm dikke eiken rustiek mozaïek ondervloer. Speciaal ontworpen om een solide en duurzame basis te bieden voor uw vloerinstallatie, is deze ondervloer de ideale keuze. Met een dikte van 8mm biedt onze eiken rustiek mozaïek ondervloer uitstekende stabiliteit en ondersteuning voor uw vloer. Het egaliseert de ondergrond en compenseert oneffenheden, waardoor uw vloer er prachtig en strak uitziet. Onze eiken rustiek mozaïek ondervloer is vervaardigd van hoogwaardig eikenhout, dat bekend staat om zijn duurzaamheid en natuurlijke schoonheid. De rustieke uitstraling voegt karakter en warmte toe aan uw ruimte, terwijl de mozaïekstructuur extra stabiliteit en sterkte biedt. Met onze 8mm dikke eiken rustiek mozaïek ondervloer kunt u vol vertrouwen genieten van een vloer die zowel functioneel als esthetisch aantrekkelijk is. Investeer vandaag nog in deze hoogwaardige ondervloer en transformeer uw vloerervaring.

Productspecificaties

Artikelnummer 86652
EAN 8718074866522
Inhoud m2 per pak 4.92
Lengte 16 cm
Breedte 16 cm
Dikte 8 mm
Geschikt voor ondergrond Zandcement, Tegels, Anhydriet, Fermacell
Geschikt voor vloerverwarming
Vloer type Platen
Houtsoort Eiken
Model Platen
Merk PPC
Eigenschappen Verlijming op betonnen vloeren bedoeld als tussenlaag voor parketvloeren
Geschikt voor ondergrond Zandcement, Tegels, Anhydriet, Fermacell
Fabrieks garantie woongebruik 25 jaar
Legwijze Verlijmen
Wamte weerstand 0.007 m2K/W
Projectvloer geschikt
Levertijd 2-4 Werkdagen
Toepassing Lamelparket, Duoplank, Fineerparket, Visgraatparket, Massieve plank 20 mm, Tapis 6 mm, Bourgogne 8/9 mm, Pre-fab tapis 11 mm
Geschikt voor binnen/buiten Binnen

Reviews

Wat zeggen anderen over dit product?

Ondervloeren - Eiken-mozaiek-ondervloer-8mm-Rustiek-86652-1
0 reviews