Kerakoll

SLC R3 Plus 5 kg

Kerakoll SLC R3 Plus Lijm is een hoogwaardige lijm die speciaal is ontworpen voor verschillende vloeroepassingen. Deze lijm staat bekend om zijn uitstekende hechtkracht en veelzijdigheid. SLC R3 Plus is geschikt voor op dekvloeren zoals Anhydriet, Fermacell, Hout, Spaanplaat en op Tegels. Deze dekvloeren kan worden gebruikt voor het verlijmen van verschillende materialen, zoals Linoleum, PVC- vloer, Rubber vloeren en Tapijt. Het biedt een sterke en duurzame hechting, waardoor het ideaal is voor vloer- en wandtoepassingen in zowel residentiële als commerciële projecten. Deze lijm heeft ook waterafstotende eigenschappen, waardoor het geschikt is voor gebruik in vochtige ruimtes, zoals badkamers en keukens. Bovendien is de SLC R3 Plus Lijm eenvoudig aan te brengen en heeft het een snelle droogtijd, waardoor u efficiënt kunt werken en tijd kunt besparen tijdens uw projecten. Kortom, Kerakoll SLC R3 Plus Lijm is een betrouwbare en veelzijdige keuze voor professionele bouwtoepassingen, waarbij sterke hechting en duurzaamheid essentieel zijn.

Artikelnummer 96684
Geschikt voor vloerverwarming
Kleur Eiken/beige
Merk Kerakoll