Bona

Bona Quantum parketlijm 15 kg

Bona Quantum/Bona Quantum T is een 1-component, silaan gebaseerde parketlijm voor de installatie van een breed scala aan parket en houten vloeren. De lijm is voorzien van de revolutionaire Titanium Crosslinking Technology en zorgt voor een snelle initïele hechting. De unieke formulering combineert de voordelen van zowel een hard elastische als een harde lijm in één product. De zekerheid van een perfect resultaat en een uitgebalanceerde vloer gedurende de totale gebruiksduur. Bovendien kan Bona Quantum ook als lijm en vochtscherm in één fungeren. Op beton en cement dekvloeren met een restvochtwaarde van maximaal 5 CM% of 95% RH**.Het gebruiksgemak, de goede lijmrugstand en de duurzaamheid van het product maakt van Bona Quantum hét premium product voor dagelijks gebruik. Bona Quantum T heeft een hogere viscositeit wat resulteert in een nog betere lijmrugstand en daardoor is er minder kans op het ontstaan van holle plekken.

Artikelnummer 96772
Geschikt voor vloerverwarming
Kleur Eiken/beige
Merk Bona